مرضیه وارد میشودددددد

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

مرضیه وارد میشودددددد

حسني نگو جوون بگو

 

علاف و چش چرون بگو

 

موي ژلي ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ، واه واه واه

 

نه سيما جون ،نه رعنا جون

 

نه نازي و پريسا جون

 

هيچ کس باهاش رفيق نبود

 

تنها توي کافي شاپ

 

نگاه مي کرد به بشقاب !

 

باباش مي گفت : حسني مي ري به سر بازي ؟

 

نه نمي رم نه نمي رم

 

به دخترا دل مي بازي ؟!

 

نه نمي دم نه نمي دم

 

 

گل پري جون با زانتيا

 

ويبره مي رفت تو کوچه ها

 

گليه چرا ويبره ميري ؟

 

دارم ميرم به سلموني

 

که شب برم به مهموني

 

گلي خانوم نازنين با زانتياي نقطه چين

 

يه کمي به من سواري مي دي ؟!

 

نه که نمي دم

 

چرا نمي دي ؟

 

واسه اينکه من قشنگم ، درس خونم وزرنگم

 

اما تو چي ؟

 

نه کا رداري ؟ نه مال داري ؟ فقط هزار خيال داري

 

موي ژلي ،ابرو کوتاه ، زبون دراز ،واه واه واه

 


در واشد و پريچه

 

با ناز اومد تو کوچه

 

پري کوچولو ، تپل مپولو ، مياي با من بريم بيرون ؟

 

مامان پري ،از اون بالا

 

نگاه مي کرد تو کوچه را

 

داد زد وگفت : اوي ! بي حيا

 

برو خونه تون تورا بخدا

 

دختر ريزه ميزه

 

حسابي فرز وتيزه

 

اما تو چي ؟

 

نه کار داري ؟ نه مال داري ؟ فقط هزار خيال داري

 

موي ژلي ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

 

 

 

نازي اومد از استخر

 

تو پوپکي يا نازي ؟

 

من نازي جوانم

 

مياي بريم کافي شاپ؟

 

نه جانم

 

چرا نمي اي ؟

 

واسه اينکه من صبح تا غروب ،پايين ،بالا ،شمال ،جنوب ،دنبال يک شوهر خوب

 

اما تو چي ؟

 

نه کار داري ؟ نه مال داري ؟ فقط هزار خيال داري

 

موي ژلي ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه


حسني يهو مثه جت

 

رسيد به يک کافي نت

 

ان شد ورفت تو چت روم

 

گپيد با صدتا خانووم!

 

هيشکي نگفت کي هستي ؟

 

چي کاره اي چي هستي ؟

 

تو دنياي مجازي

 

علافي کرد وبازي

 

خوشحال وشادمونه

 

رفت ورسيد به خونه

 

باباش که گفت: حسني برات زن بگيرم ؟

 

اره مي خوام اره ميخوام

 

چاهارتا شرعا بگيرم ؟

 

اره مي خوام اره ميخوام

 

حسني اومد موهاشو

 

يه خورده ابروهاشو

 

درست وراست وريس کرد

 

رفت و تو کوچه فيس کرد

 

يه زن گرفت وشاد شد

 

زي ذي شد و دوماد شد

 


ايني که خونيد تحريف شده ي شعر حسني نگو يه دسته گله

من تحريف نشدش وحفظم  ميپرسيد چرا؟؟؟؟

 

خب شماها هم اگه يه داداش کوچولو مثل من داشتيد

که روزي 10 بار بايد

اين شعر گوش بده تا آروم بگيره

الان اين و حفظ شده بوديد......

 

.تاااااااااازه با اين آهنگه مي خوابه

انگار لالايي ميگن واسه آقا....

خلاصه که اينم آينده ي داخداش کوچولو ي ما

 

تو سن 10 سالگي تحريف شده ي

اين آهنگي که ملاحظه کرديد و مي خونه

 

اين عکس ديگه از کجا در اومد!!!!!!!

 

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

خب شعرش خشمل بود؟؟؟؟

 

نظرم که ديگه........

آره ديگه.......

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

:-)
ساعت15:06---28 آبان 1390
ســـــــــــــــــلام
ســـــــــــــــــلام
صد تا سلام
به گل های ...
اوه اوه اوه
خیت شد !!!

چیزه...

من...
من...
من فکر می کنم که...
آپم!
:-)


ماریاچی
ساعت0:10---28 آبان 1390
سلام سلام صدتا سلام



قالبت خیلی خوبه خیلی قشنگ شده



شعر حسنی هم خوندم خیلی بهاش حال کردم جالب بود

و مثل همیشه باحال و عالی هستی





بازم برای دیدنت میام



بای عزیزم
پاسخ:سلاممم چه عجب ما شمارو دیدیممممم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت19:33---27 آبان 1390
سهلام عخش من
خوفیی؟؟؟؟؟؟
خیالم راحت شد اجی
راستی بدوبیا اپیدم


:-)
ساعت15:24---27 آبان 1390
وبلاگ جدیده مشکل داشت
توی وبلاگ قبلی ام می مونم
آدرسم رو تغییر نده
:-)


:-)
ساعت15:06---27 آبان 1390
حالا بعدا بهت می گم چرا
قبلی هه رو می خوای باز کنی؟
دیگه باز نمی شه وصل شده به این.
راستی چطوره؟


:-)
ساعت14:52---27 آبان 1390
سلام

آخه من کجا مطلب گذاشتم؟

اینا که همونا هستن

فقط مرتبشون کردم.

ولی همین الان می خواستم خبرت کنم که آدرسم عوض شد!

لطفا این آدرس بالا رو جایگذین کن

یدونه aازش کم شده!!!!

مرسی

:-)
پاسخ:چرا گذاشتی خودم دیدم...هاهاهاها شوخی کردم


hamed
ساعت23:15---26 آبان 1390
ما امدیم شما نبودید. شبت بخیر

ovies
ساعت18:50---26 آبان 1390
سلام،وب با حال و پر محتوایی داری به منم ی سر بزن و نظرتو بگو و اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.(با تشکرovies)

mohammad
ساعت17:49---26 آبان 1390
_____*#######*

___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*######

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############

____#################################

______###########آپ کردم ###############

_______#############################

________###########################

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________*#######*

_________________######

__________________####

__________________###

چشم به راهم_ _***__*_****


مریـم
ساعت23:47---25 آبان 1390

يك شب خوب تو آسمـون،يك ستـاره چشمـك زنون،خنديد و گفت كنـارتم تا آخرش تـاپـاي جون،ستاره قشنگي بود،آروم و ناز و مهربون،ستاره شد عشـق منو منم شدم عـاشـق اون،اما زياد طول نكشيد،عشق من و ستاره جون،ماه اومد و ستاره رو دزديد و برد نامهربون،ستاره رفت،با رفتنش منم شدم بي هم زبون،حالا شبـا به ياد اون چشم ميدوزم به آسمـون،پس كي ميياي ستـاره جـون...؟


sepideh
ساعت18:38---25 آبان 1390
سلااااااااااام.آره منو بلینک با اسم دل نوشته های من(سپیده). و بگو با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسیییییییی

:-)
ساعت16:49---25 آبان 1390
دست شما درد نکنه دیگه!
من برم کنار که آجی جونت رو بغل کنی؟
باشه

اکشال نداره
داش مرتضی چند سالشه؟
از طرف من ببوسش
:-)


sepideh
ساعت9:50---25 آبان 1390
سلام. چه شعر باحالی بووووووووود.مرسی که بهم سر زدی.وب شادی داری.بازم بیا

hamed
ساعت0:22---25 آبان 1390


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت0:00---25 آبان 1390
اره اجی،منم خیلی خوشم اومد ازین قالب
خیلی خوشمله نه؟؟؟؟؟؟؟
ناناسن


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:45---24 آبان 1390
اجی عااااااششششققققتتتتتممممم
فدای اون مرامت
دوس داشتم الان پیشت باشم محکم بغلت کنم و ببوسمت
چون خیلی ماهی هیچوقت از یادم نمیری


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:38---24 آبان 1390
وااااااااااااااااااااااااای اجییییییییییییییییییییییییی :* عاشقتمممممممم مممممممممممممممخیلی گلییییییییییی
خیلی دوستت دارم عشق مننننننننننننننننن


:-)
ساعت18:13---24 آبان 1390
چی شده از دست دیووونه ناراحت شدی؟؟؟

مگه چی کار کرده؟
پاسخ:هیچی جدیدا دیر دیر میاد پیش آجیش


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت18:08---24 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااام اجی من امروز و دیروز نیومدم نت دیگه بعد از اپم
شرمنده دیر کردم
اجی این دیگه چه نوع شعریه؟؟؟سپیده یا نو یا نیمایی یا........؟؟؟؟؟چه شعرا واسه بچه ها میگنا
راستی اجی چرا با من قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟= ((


:-)
ساعت18:07---24 آبان 1390
تا همین الانش هم باعث شدی که یه کتاب رو شروع کنم.

فکر کنم تا اینجا کارت عالی بوده!

:-)
پاسخ:واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهسا
ساعت16:47---24 آبان 1390
سلام عزیزمممم خوبی!!
خب که اشتباهی برده بودنت!!
به داداشتم سلام برسون
نازی عزیزم پسر منم از این جور شعرا زیاد گوش میده
آپت مثل همیشه با نمک و قشنگ بود.


mohammad
ساعت15:40---24 آبان 1390
salam eyd to ham mobarak merci ghashang bod sheere



radife
پاسخ:این ردیفه تیکه ای واسه خودشاااااااا


hamed
ساعت21:43---23 آبان 1390
سلامممممممم. خیلی حال کردم . شب عیدی خوب خندوندیمون. عیدتم مبارک. راسی یادته قبل از اینکه داش ممل تو انتخابات وبلاگ دیوووونه رای بیاره چه قولایی داده بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! من یکمی از وعده هایی رو که داده بودو داخل وب دیییووونه گفتم. ببین تو چیزی یادت نمیاد ؟؟؟؟

:-)
ساعت21:26---23 آبان 1390
هاهاها...
منوعلی هر دو مون یه سوال پرسیدیم...
هاهاها...
کاملا تصادفی بود.


:-)
ساعت21:25---23 آبان 1390
هاهاها...

کارت حرف نداشت...

دمت گرم. خیلی حال کردم.

داداشت رو از طرف من ببوس.

راستی اسمش چیه؟

حسنی؟؟؟

هه هه هه ...

:-)
پاسخ:ههه هههه هههه اتفاقا باید حسنی صداش کنم نه اسمش مرتضی ست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, ] [ 20:17 ] [ girl ] [ ]